Voorwaarden van de actie “Spaaractie Jalla”

Artikel 1: Algemeen

1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op de "Spaaractie Jalla" van het Carrefour Bonus Card-programma georganiseerd door Carrefour Belgium N.V., waarvan de maatschappelijke zetel gevestigd is te 1930 Zaventem, Da Vincilaan 3, met ondernemingsnummer BE0448.826.918 (hierna "Carrefour").

2. De inschrijving op de "Spaaractie Jalla" impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van deze voorwaarden, zonder enig voorbehoud. De niet-naleving van het genoemde reglement door de inschrijver kan automatisch leiden tot de annulering van de aan de inschrijver aangeboden dienst, zonder dat Carrefour hiervoor aansprakelijk kan worden gehouden en zonder enig recht op schadevergoeding. Inschrijving op de "Spaaractie Jalla" kan enkel op de manier zoals beschreven in dit reglement

3. De "Spaaractie Jalla" is geldig van 19 maart tot 5 augustus 2025 in de Carrefour-winkels Hyper en Market in België. Indien de geldigheidsduur van deze specifieke actie bij besluit van Carrefour zou worden verlengd, blijft de aanvaarding van deze voorwaarden van toepassing voor de volledige geldigheidsduur van de actie indien er zich geen andere wijzigingen voordoen dan de duur, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld wordt. Deze uitbreiding zal in voorkomend geval aan de deelnemers worden meegedeeld in de winkel, en via digitale kanalen (e-mail, websites, Carrefour mobiele applicatie ).

4. De "Spaaractie Jalla" is geldig in de deelnemende Hyper Carrefour winkels en Market Carrefour winkels in België , en op boodschappen die worden voorbereid op Carrefour.be, met betaling en afhaling in de winkels.

5. De "Spaaractie Jalla" is alleen geldig op vertoon van de Carrefour Bonus Card bij aankopen.

Artikel 2: Modaliteiten en voorwaarden van inschrijving

1. De inschrijving op de "Spaaractie Jalla" is uitsluitend voorbehouden aan meerderjarige natuurlijke personen die in België gedomicilieerd zijn en die zijn aangesloten bij het Carrefour Bonus Card-programma.

2. Er kan slechts één inschrijving per Carrefour Bonus Card-account zijn. De verschillende kaarten van eenzelfde account zijn gekoppeld aan één enkele inschrijving.

3. De medewerkers en personeelsleden van Carrefour die hebben meegewerkt aan de organisatie van de "Spaaractie Jalla" kunnen zich inschrijven voor de actie op voorwaarde dat zij dit doen in overeenstemming met de voorwaarden van dit reglement.

4. Klanten kunnen op twee manieren deelnemen aan de “Spaaractie Jalla”: ofwel door zegels te sparen op de papieren spaarkaart van de actie (optie 1), ofwel door digitaal zegels te sparen via de Carrefour Bonus Card-applicatie, de Bonusland-website of terminals in de winkel (optie 2). Als je één van de twee opties kiest, is de andere optie uitgesloten.

Optie 1 - Papieren spaarkaart

De papieren spaarkaarten worden ter beschikking gesteld van de klanten aan de kassa's van de deelnemende winkels. Elke klant kan op vertoon van zijn Carrefour Bonus Card de spaarzegels krijgen, afhankelijk van zijn aankoopbedrag, nadat hij zijn aankopen heeft betaald. De klant plakt de spaarzegels in de spaarkaart.

Wanneer de klant het vereiste aantal zegels voor het gewenste product of de gewenste producten heeft bereikt, gaat hij naar zijn deelnemende winkel om de spaarkaart in te ruilen met het vereiste aantal zegels voor het gewenste product. Om dit te doen, neemt de klant het gewenste product uit het schap, scant het bij de kassa alsof het een standaardproduct is en vervolgens past de kassamedewerker de korting toe die de klant recht geeft op het gratis product. Carrefour behoudt zich het recht voor om op elk moment te controleren of de klant voldoet aan de voorwaarden voor het verkrijgen van het gratis product.

Alleen originele papieren spaarkaarten en originele spaarzegels worden geaccepteerd. Gewijzigde of beschadigde spaarkaarten worden niet geaccepteerd.

Voor klanten die wensen deel te nemen via de papieren versie is geen inschrijving nodig.

Optie 2 - Digitale spaarzegels

(Om zich geldig digitaal in te schrijven op deze "Spaaractie Jalla", moet de Carrefour Bonus Card-klant:)

- zich authenticeren op de website Bonusland.be met zijn Carrefour Connect gebruikersnaam en wachtwoord of met zijn Carrefour Bonus Card-nummer, geboortedatum en postcode. Zij kunnen dit ook doen via de mobiele applicatie van Carrefour of de terminals in de winkel door authenticatie op dezelfde manier als hierboven

- de huidige algemene voorwaarden met betrekking tot de aanbieding "Spaaractie Jalla" aanvaarden.

- Elke deelname via de website bonusland.be impliceert dat de deelnemer vooraf de algemene voorwaarden van het Bonusland-platform beschikbaar op www.bonusland.be heeft aanvaard, evenals de algemene voorwaarden van de Carrefour Bonus Card beschikbaar op de website https://bonuscard.carrefour.be/nl/terms-and-conditions/bonuscard en/of de algemene voorwaarden van Carrefour Connect.

De datum en het tijdstip van inschrijving op deze "Spaaractie Jalla" worden geregistreerd.

Door zich in te schrijven schrijft de klant zich gratis in voor de "Spaaractie Jalla" van zijn Carrefour Bonus Card voor de duur van de aanbieding zoals vermeld in artikel 1, §3 van dit reglement.

De klant garandeert dat de door hem/haar verstrekte gegevens juist, up-to-date en volledig zijn.

5. Elk ander (schriftelijk) verzoek betreffende deze “Spaaractie Jalla" van het Carrefour Bonus Card-programma moet worden verstuurd via ons contactformulier dat beschikbaar is op support.carrefour.be.

Artikel 3: Hoe de “Spaaractie Jalla" werkt

1. Klanten kunnen hun Jalla-zegels afhalen in papieren of digitale vorm, zoals aangegeven in het vorige artikel, en in overeenstemming met de voorwaarden van dit reglement.

Per aankoop van 10€ in de Carrefour Hyper en Market-winkels (Niet geldig voor alcohol, leeggoed, tabak, sigaretten, gemeentelijke vuilniszakken, telefoonkaarten, prepaid SIM-kaarten en herlaadkaarten & betaalwijzen (type: Paysafecard), elektronische kaarten, geschenkkaarten, voorbereidings- en leveringskosten bij online boodschappen en andere wettelijke uitzonderingen) ontvangt de klant een gedematerialiseerde zegel zodra hij/zij zich heeft ingeschreven voor de “Spaaractie Jalla" in overeenstemming met de voorwaarden in dit reglement.

Er is geen terugwerkende kracht van toepassing in het geval van de Spaaractie Jalla.

Als ze hun zegels op papier verzamelen om hun gratis product te ontvangen, moeten klanten de ingevulde spaarkaart teruggeven wanneer ze hun gratis Jalla-product ophalen. De kassier zal hen dan een nieuwe spaarkaart geven als ze meer zegels willen verzamelen.

De spaarkaart is alleen geldig voor één product of een combinatie van producten die op de spaarkaart worden voorgesteld.

Voor digitale zegels geldt dat de zegels die zijn gebruikt om het gratis Jalla product te verkrijgen automatisch worden afgetrokken van de digitale account van de klant wanneer zij hun gratis product en de barcode van het gratis product scannen om de prijsaftrek te verkrijgen.

Klanten kunnen de barcode voor een gratis Jalla-product vinden op de Carrefour-app, de Bonusland-website of de terminal in de winkel.

De zegels kunnen tot 22/07/2025 worden opgehaald voor de “Spaaractie Jalla”.

Klanten hebben tot 05/08/2025 de tijd om hun Jalla-zegels in te wisselen voor een gratis Jalla-product, uitsluitend bij deelnemende winkels.

Klanten kunnen de voortgang van hun digitale stempel teller zien op hun kassabon, op de website bonusland.be, op de mobiele applicatie van Carrefour of op de kiosk in de winkel als ze zich hebben geregistreerd voor de digitale actie.

Bepaalde deelnemende producten maken het ook mogelijk om spaarzegels te verzamelen.

Deze producten zijn duidelijk in de winkel geïdentificeerd, onder voorbehoud van fouten.

Per klant (Carrefour Bonus Card-rekening) mogen niet meer dan 10 ingevulde spaarkaarten worden geruild. Spaarkaarten, zowel papieren als digitale, kunnen in geen geval worden omgewisseld voor contant geld, noch worden geruild of terugbetaald.

2. Elke spaarkaart heeft 7 niveaus van te behalen zegels. Elk niveau dat bereikt wordt in het aantal zegels geeft de klant recht op een gratis Jalla product. Wanneer een niveau is bereikt, kiest de klant of hij het product dat overeenkomt met het niveau wil krijgen of dat hij doorgaat met het verzamelen van zegels om het volgende niveau te bereiken. De Jalla producten die verkregen kunnen worden afhankelijk van het aantal behaalde zegels zijn als volgt:

30 spaarzegels: Set van 2 naturel of mint washandjes 16x21cm Jalla

40 spaarzegels: Badmat Naturel of Mint 50x80 cm Jalla

60 spaarzegels: Set van 2 Naturel of Mint Handdoeken 50x100 cm Jalla

60 spaarzegels: Badhanddoek Naturel of Mint 70x130 cm Jalla

120 spaarzegels: Badjas Naturel maat S/M of Mint maat L/XL Jalla

220 spaarzegels: Gotha of Garrigue bedlinnen 240x220 cm + kussenslopen 65x65 cm

240 spaarzegels: Beddengoed Gotha of Garrigue 260x240 cm + kussenslopen 65x65 cm

De spaarzegels kunnen tot 05/08/2025 (tijdens openingsuren) en zolang de voorraad strekt in elke deelnemende winkel worden ingewisseld voor de bijbehorende producten.

Artikel 4: Verantwoordelijkheden

1 In zoverre de inschrijving uitsluitend gebeurt op basis van een geïnformatiseerd proces, kan Carrefour niet aansprakelijk worden gesteld voor gebreken in de computernetwerken, verlies, vertragingen of technische gebreken die worden veroorzaakt door Internet of de technische dienstverleners die tussenkomen in de gegevensoverdracht en de hosting van de website.

2. Carrefour Belgium N.V. behoudt zich het recht voor om, indien de omstandigheden dit vereisen, de voorwaarden of de inschrijving op te schorten, te wijzigen of te annuleren zonder dat haar aansprakelijkheid kan ingeroepen worden. Carrefour kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade of kosten, van welke aard dan ook, die rechtstreeks of onrechtstreeks het gevolg zijn van het al dan niet ontvangen van de voordelen of promoties die gelinkt zijn aan de aanbieding “Spaaractie Jalla”. Carrefour kan daar niet aansprakelijk voor worden gehouden.

3. Indien de "Spaaractie Jalla" zou worden geannuleerd wegens overmacht, kan Carrefour daar in geen geval aansprakelijk voor worden gesteld.

4. Carrefour kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor eventuele foutieve, onvolledige of gebrekkige gegevens die door de deelnemers worden meegedeeld en die resulteren in een foutief e-mail- of postadres.

5. Voor zover de wet dit toelaat, kan de buitencontractuele aansprakelijkheid van Carrefour en/of van haar bestuurders, werknemers en rechtstreekse of onrechtstreekse aandeelhouders in het kader van de Actie waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, niet in vraag worden gesteld door de deelnemer.

6. Carrefour wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van verlies, diefstal of beschadiging van de spaarkaart.

7. De inschrijver erkent dat de inschrijving volledig op zijn/haar eigen risico gebeurt.

Artikel 5: Communicatie naar de klanten toe

De klant die is ingeschreven voor de "Spaaractie Jalla" kan per e-mail of via gewone gepersonaliseerde post worden gecontacteerd. Het enige doel van deze communicatie is om geregistreerde klanten op de hoogte te brengen via deze e-mail bijvoorbeeld, wat de stand van de dankzij de aanbieding verzamelde winst is of op de hoogte worden gebracht van eventuele wijzigingen in de aanbieding.

Indien de klant dit soort sporadische communicatie uitsluitend gekoppeld aan deze actie niet wenst te ontvangen, zal hem/haar worden gevraagd zich uit te schrijven uit de aanbieding (op de in artikel 6 aangegeven wijze).

Artikel 6: Persoonsgegevens

In het kader van het beheer van de “Spaaractie Jalla”, verwerkt Carrefour, als verwerkingsverantwoordelijke, en Shelf, als verwerker, de persoonsgegevens van de deelnemersconform de wetgeving met betrekking tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer en conform haar Privacyverklaring, beschikbaar op https://www.carrefour.be/nl/help-page-privacy.html

Als de klant digitaal is ingeschreven en de spaarzegels op een digitale manier verzamelt zullen de volgende persoonsgegevens worden verwerkt in het kader van het beheer van deze Actie (afhankelijk van de wijze waarop de deelnemer zich authenticeert): achternaam, voornaam, taal, geslacht, geboortedatum, e-mailadres (facultatief), gebruikersnaam en wachtwoord Carrefour Platforms, postcode, Bonus Card nummer, datum en tijdstip van participatie, postadres, het antwoord op de algemene voorwaarden van de Actie, op het Bonusland Platform en op de Carrefour Bonus Card, e-mail statistieken, de in aanmerking komende consumptiegewoonten, bereikte level,, datum, tijdstip, aantal verkregen Bonuspunten, de naam van het gericht op de actie, of de deelnemer in aanmerking komt, de klant-ID en verkregen spaarzegels en de betreffende winkel.

Als de klant de zegels op papier verzamelt, worden in het kader van deze Actie alleen de persoonsgegevens verwerkt die hij heeft verstrekt bij de aanmaak van zijn Carrefour Bonus Card-account.

Deelnemers worden geïnformeerd dat hun persoonsgegevens zullen worden verwerkt door Carrefour Belgium NV en haar onderaannemer Shelf Service met het oog op de uitvoering van deze Actie.

Carrefour zal de persoonsgegevens van de deelnemer niet aan andere derden doorgeven, tenzij de deelnemer hiervoor zijn voorafgaande en uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven.

Carrefour neemt alle nodige voorzorgsmaatregelen om de persoonsgegevens vertrouwelijk te houden..

De deelnemer heeft recht om toegang tot zijn persoonsgegevens, correctie, beperking, verwijdering, gegevensoverdraagbaarheid ervan te vragen of bezwaar te maken tegen de verwerking. Hou er rekening mee dat in het geval van verwijdering van hun gegevens of bezwaar tegen de verwerking, deelnemers niet langer het recht hebben om hun winsten op te eisen. Om hun rechten uit te oefenen, kunnen deelnemers onze Privacyverklaring raadplegen die beschikbaar is op de volgende link : https://www.carrefour.be/nl/help-page-privacy.html

De deelnemer kan ook contact op te nemen met Carrefour Belgium NV via :

° ons contactformulier beschikbaar op https://support.carrefour.be/hc/nl/requests/new?ticket_form_id=360000049249 ;

° op het volgende adres : Carrefour Belgium – Klantendienst – Corporate Village, Da Vincilaan 3, 1930 Zaventem

° op het volgende e-mailadres : [email protected]

Carrefour bewaart de verzamelde persoonsgegevens zo lang als nodig is voor het beheer van deze Actie en tot maximaal twee (2) maanden na afloop van de Actie.

Artikel 7: Toepasselijk recht en bevoegde rechtbanken

Dit reglement is onderworpen aan de Belgische wetgeving en zal worden uitgevoerd en geïnterpreteerd overeenkomstig het Belgisch recht. Alle geschillen die eruit voortvloeien of die betrekking hebben op het Carrefour Bonus Card-getrouwheidsprogramma – en meer in het bijzonder op de “Spaaractie Jalla” - en die niet kunnen worden opgelost via een minnelijke schikking, zullen uitsluitend beslecht worden door de bevoegde Brusselse rechtbanken.